lördag, april 29, 2006

nå jo!

Det går inget vidare med uppdateringarna på den här bloggen. Fast jag får skylla på min dator, den lever fortfarande sitt eget liv. Jag ska lämna in den och få den fixad var det tänkt men det kommer städigt en massa saker emellan.

Nu är jag i alla fall tillbaka i tuna igen sedan en vecka, efter en liten mini semester hemma i norr. Det var trevligt förutom vädret. Just när snön försvunnit här åker man upp för att se ännu mer snö, konstigt.
Träffade kompisar, släkten och åt en hel del godis. Var ut på Cleo och dansade till fötterna värkte. Sen åkte jag igen och kom fram till att det var alldeles för varmt för mina vinterskor och varma jackan. Fick nytta av mina nyinköpta solglasögon så fort jag steg av tåget i tuna. På med sommarjackan och joggingarna för att gå till salsan. Nu är det bara en gång kvar, men nu kan vi lite moves.

Idag var det då tänkt att vi skulle grilla och umgås med vännerna, som det var alldeles för längesedan man träffade, men nej, det regnar. Det som skulle bli fint väder idag. Aldrig kan man lita på väderprognoserna.

Ser framemot ikväll istället, kanske blir det utgång? vi får se, spelkväll i alla fall ska bli kul.

Inga kommentarer: