onsdag, maj 23, 2007

Den senaste tiden...

Marica tyckte att jag behövde uppdatera så det är bara att jag gör det.

Jag har varit i Stockholm på anställningsintervju för ett jobb jag verkligen vill ha. Så nu håller jag tummarna för att de ska höra av sig i veckan och säga att de vill ha mig. På vägen hem träffade jag på en mås som tydligen tyckte att min kavaj så alldeles för ren ut. Det är den inte längre.

Uppsatsen börjar bli bra och vi har kunnat skicka iväg den för respons, vår handledare tyckte den såg väldigt bra ut. Volvo tyckte den var bra. Vi tycker den är hyfsat bra, kan den någonsin bli perfekt?

Har varit i norrland i helgen, tillbaka till kylan. Det var som att vrida tillbaka tiden där träden precis börjat slå ut. Jag har fått uppleva våren två gånger. Mycket trevlig helg föresten!

Idag är det sol och Slagstaglass som gäller!
Ut i solen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Allt bra? Jag tänkte fråga om du vet vilken tid examensfesten är? och om det är några som ska samlas någonstans innan eller så... Kram