tisdag, juni 19, 2007

Bye, bye lägenheten

Sista natten i lägenheten...det är väldigt tomt här nu, jag har inte ens några påslakan att sova i men jag har en säng i alla fall. Imorgon lämnar jag in nycklarna och våldgästar Marica och hennes mormor eftersom jag ska ta tåget från Eskilstuna kl 05.19 (hur ska jag orka stiga upp?!) på torsdag. Tur jag har min privata taxichafför som kör mig till stationen som offrar sig och stiger upp tidigt för min skull. Känns konstigt att inte komma tillbak(a) till Eskilstuna efter sommaren, men då väntar förhoppningsvis ett jobb. Vi får se vad som händer.

4 kommentarer:

fika sa...

Du får iiinte åka! Tänker försova mig med flit! buuhuu...

Elisabeth sa...

...jag vill iiinte för åka hur ska jag nu klara mig utan dig uppe i kalla norrland med alla datorer och pingviner

fika sa...

UPDATERA PLEASEEEEE!

Anonym sa...

ja,vad händer hos dig:)