torsdag, september 27, 2007

Work it baby!

Intervju på tisdag - jobb på måndag.

Mamma är förtvivlad, pappa vill inte att jag åker men mina kompisar tycker det är superb att jag flyttar söderut. På söndag bör det av till Västerås. Jag har fått jobb! På måndag morgon börjar jag mitt nya jobb som teknikinformatör. Väldigt spännande och väldigt läskigt. Arbetskollegerna verkar väldigt trevliga och de verkade ha bra sammanhållning, även utanför arbetet.

Det känns kul samtidigt som det är väldigt jobbigt att lämna allt här hemma. Vissa personer kommer jag sakna väldigt,väldigt mycket. Ett alternativ som jag allvarligt funderar på är att utföra en kidnappning =)

Hej hå - jobba på!

8 kommentarer:

Johanna och Fredrik sa...

OH va kul!! Grattis!! de flesta säger ju att v-ås är en bra stad att bo i jämför med etuna!!!

Heja dig!

Anonym sa...

Åh! Grattis!!! Och du hamnade i aldeles rätt del av sverige också, bara en halvtimma från den bästa staden ever :P Hoppas du kommer trivas i V-ås och med nya jobbet! Vi kanske kan ses något när jag kommer hem över jul, ska vara hemma tre veckor, fast det beror ju på när du ska hem över jul också. Kram!

Anonym sa...

Grattis! :D

fika sa...

Ska ringa dig, inte glömt! Men väntar tills du är installerad. Sen när du minst anar det kommer jag o hälsar på! Grattis vännen!

Elisabeth sa...

tack allesammans!

majsan sa...

Jättegrattis!!! Underbart!

Anonym sa...

StOOOrt Grattis!Bra jobbat tjejen=)
Hur käns det att flytta till V-ås?Nära Eskilstuna om du skulle sakna det iaf;)Kram på dig

Pytti sa...

Grattis grattis! superkul! Vill ha mer info sen. Kram