fredag, september 22, 2006

Första dagen

Idag var det första arbetsdagen ute på H&M lagret. Jag har sprungit runt i gångarna och hämtat en massa kläder som sedan skickas ut till hela Sverige. Det gick rätt bra, det gick snabbt att lära sig vart man skulle gå och hur man skulle kryssa av på listan. De bjöd på hotellfrukost med bacon, prinskorv, äggröra, mackor och en massa gott! Dagen började bra. Känner mig lite mör i benen av allt springande men det är bra motion. Sedan bar det av hem på cykeln. Får väl ragga upp någon snygging som har bil som man kan samåka med till vintern...

2 kommentarer:

Frida sa...

Hej! Jaså, du jobbar där ute nu, själv är jag fortfarande för lat för att jobba :) Ja, visst är det kul att dansa. Vet du, dom ska dra igång en halvtermins-kurs i Lindy-hop om några veckor, då får du följa med tycker jag, för jag ska börja då. Vi ses! Kram

Johanna sa...

hej det blir tjejfördrink hemma hos mig vid femtiden!! välkommen!