fredag, september 08, 2006

Mycket

Det finns så mycket jag borde göra. Jag borde: plugga, hinna skriva mer, sluta skjuta upp på saker och ting, ringa vänner som jag inte hunnit prata med på ett tag, uppdatera min blogg, sluta tycka synd om mig själv när jag är sjuk, städa, sortera papper, putsa mina fönster, försöka hänga med i politiken, ta ett extrajobb, bädda sängen, stiga upp tidigare på morgonen, bowla mer....ja det är mycket man borde.

Vaknade i morse och kände mig rätt pigg, steg upp och gjorde frukost. Plötsligt började jag kallsvettas och känna mig riktigt sjuk. Jag har varit lite förkyld i några dagar nu men tänkte att det här borde gå över snart. Imorse var det inte bättre! Det var bara att gå att lägga sig igen. Nu har det blivit bättre men istället sitter jag och hostar och snörvlar. Det är bäst jag är en duktig flicka och stannar hemma så jag inte smittar ner hela tuna.

Igår hann jag och Marica med ett parti biljard, hon vann. Jag skyller på att jag är lite ringrostig. Det var faktiskt några månader sedan sist.

Lite bilder sedan sist:


1 kommentar:

fika sa...

gaaahh!! konstigheter de där... ser ju inte ut som om jag kan spela direkt, hihi!