tisdag, november 21, 2006

Firandet

Det har varit en kanonfödelsedag. En kompis från norr kom på besök och jag fick världens godaste present - en hotellfrukost, mums! Vi åt och åt...
Vi var och födelsedagsfikade på wayne´s och pratade en massa strunt. Eftersom helgen redan var bokad blev det ingen födelsedagsfest men ett besök på grappa och bowling är inte så tokigt heller. Det blev ingen födelsedagsvinst eftersom mike inte slutade slå strike men det var väldigt kul ändå. Tack marica, anna, johanna, mike och fanny för en trevlig kväll! och tack för alla presenterna.

4 kommentarer:

SkäggMike sa...

Gentleman? Jag? Låta någon vinna? Skulle aldrig falla mig in. :P

Anonym sa...

Åh, jag kom inte ens ihåg att skcika ett grarttis-sms *skäms* Men bättre sent än aldrig heter det väl, så Grattis i efterskott!
Kul att det blev en bra födelsedag! Jag får följa med o bowla en annan gång när jag har tid. Kram

fika sa...

Visst vet vi att Micke fuskade!!

Elisabeth sa...

ja visst gjorde han? visste att det var något som var fel..