fredag, februari 16, 2007

Senil vid 21?

Jag var ledig idag. Skönt tänkte jag och tog det lungt på morgonen, då kan jag gå på stan en sväng och sen handla lite. Sprang förbi bibblan och lämnade igen lite böcker och lånade några nya. Var på stan en kort sväng och skulle sedan gå och handla. Det var en ska jag skulle ha. Ha, tror du jag kom ihåg att köpa den lilla saken? hmm..nej just det, jag handlade allt utom den. När jag väl stod i kassan, alla varor var snällt uppradade med streckkoden vänd mot mig, föll myntet ner. Försent att vända om eftersom det stod flera i kö bakom mig så det var bara snällt att betala och gå ut. Jag kunde i och för sig ha gått in i igen och köpt det jag skulle ha men av ren irritation på mig själv vägrade jag. Det får bli en annan dag helt enkelt men ibland undrar jag om jag börjar bli senil.

En kul sak är att vi fick VG på vår gruppuppgift på förra kursen, goodish!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ne, det är rätt stressigt i den här kursen nu... kommmer bo i en datasal 9-21 de närmaste dygnen... men annars är det bra med mig :) Hade tänkt att vi kunde ha träffats nåt i helgen, har pratat med marica om att hitta på nåt... men jag har haft så himla mycket att göra. Jaja, nästa vecka läser vi samma kurs i alla fall, ska bli kul att se alla igen. Hoppas allt är bra med dig! Kram

Elisabeth sa...

Ja vi får hitta på något snart tycker jag =) kram