lördag, februari 24, 2007

Vi drar till fjällen

Packning pågår!

Om några timmar åker vi till Sälen och kommer att vara borta en vecka. Marica, jag och hennes familj ska göra backarna farliga. Vi får se hur det går den här gången, förra gången kände jag mig lite av en bambi på hal is (backe). Med tanke på att det var nästan första gången jag stod på ett par skidor gick det rätt bra. Det ska i alla fall bli väldigt kul att åka igen. Jag hoppas på sol och bra väder.

Vi drar till fjällen...tralallaaaaa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv! Hoppas ni får en jättebra vecka i fjällen! (fast det här kommer du ju inte läsa förrän du är hemma :) ) Bambi på hal is? Du var ju hur bra som helst på att åka! Vi ses! Kram

Anonym sa...

ja,du var jätteduktig tyckte jag med!
har lämnat din bok på bibblius så du vet,tack så hemskt mkt=)