onsdag, april 25, 2007

Fler raggningsförsök

Nu har vi varit på utflykt igen, den här gången åkte vi till Oxelösund för att ragga upp fler förare. (Marica fick inte nog i Södertälje) Vi fick gå ombord på en väldigt stor båt och kolla när de lyfte över en traktor som skulle lasta kol. Hade det inte varit så otroligt smutsigt skulle jag kunna tänka mig att byta yrke. Vi fick in ännu fler enkäter så nu börjar det bli en hel del att sammanställa. Nu är det utprovningar som väntar oss.

På eftermiddagarna kan det spåra ut, och det gör det ofta, och roliga kommentarer börjar samlas på hög. Eller är de roliga för att vi är trötta? Kan bero på det.
Jag: måste vi ha med oss någon luftmadrass?
Marica: Jag har en del uppblåsbara saker hemma i Köping...(hur ska man tolka det?)
Mycket skrattande blir det. Så ska det vara.

Men i alla fall, snart valborg (och kvalborg) och Uppsala väntar! Det ska bli otroligt kul. Uppsala, here we come!

4 kommentarer:

fika sa...

(Ibland blir det lite fel)

Marica: Fick du upp den? (syftar på en karta)
Elisabeth: Ehh, ja! (Tittar konstigt på mig)

Marica: Kommer vi få stånd då?
(syftar på plsts på mässan)

Elisabeth sa...

haha, ja den var bra! kommer skratta länge åt alla skämt..

Anonym sa...

Åh, låter som ni har det jättekul ju! Själv sitter jag här hemma i min ensamhet och skriver. Fast det går bäst då när jag får arbeta i lugn och ro. Åh vad kul att åka till uppsala, det skulle jag med vilja göra någon valborg. Hoppas ni får det jättebr där! kram

Anonym sa...

hej!
på lördag har jag födelsedagsfest, vore kul om du kom=)