söndag, april 01, 2007

Extra hänglås?

Jag borde förmodligen inte berätta det här men nu finns pappas berömda köttbullar i min frys. Nu borde jag väl skaffa mig ett extra hänglås till frysen för att de ska finnas kvar. Ett par har redan försvunnit ner i magen, i rent provsmakningssyfte så klart, inget annat.

Fina vädret det har varit i helgen, idag satt vi ute i solen på tingsgården och fikade. Mysigt. Igår hyrde vi en bil och var en sväng i Västerås, körde lite fel och fick en guidad tur i närområdet.

Känns lite konstigt att åka upp till norr nästa vecka, tillbaka till snön. Men det ska bli kul att hälsa på alla där hemma.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag älskar köttbullar, speciellt hemgjorda! Du gör nog bäst i att låsa in dem, annars är risken stor att du inte har lika många köttbullar kvar när jag har vart hos dig i kväll ;)

Elisabeth sa...

haha ja det är nog säkrast det =) det var en väldigt god mat vi gjorde idag, det måste vi göra om snart igen..trevligt att laga mat med andra än bara till sig själv.

fika sa...

Jag måste bekänna! Efter det att du hade åkt tog jag min bil ner till stan. Klättrade upp till ditt fönster, bröt mig in och stal ALLA köttbullar. Jag erkänner, jag är skyldig till köttbullsbesatthet!

Elisabeth sa...

Jag VISSTE det! tyckte att det var något som saknades i frysen men kom inte på vad det var...borde ha förstått att det var du som hade varit där.

fika sa...

muu