onsdag, juli 11, 2007

Sommar?

Termometern visar nästan 14 grader. Vart tog sommaren vägen? Jag vill ha sol och jag vill bada. Hoppas det blir bättre väder nästa vecka. De ringde igen från jobbet och väckte mig imorse. Min röst har försvunnit på senaste tiden och jag måste ha låtit som en annan kraxande kråka. Jag hoppas inte att jag är på väg att bli sjuk. De vill träffa mig igen så jag ska bege mig till de södra delarna av Sverige inom de närmsta dagarna, från den enda änden av Sverige till den andra.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Vad är det för jobb du fått? I Malmö? Du ska inte pendla från Luleå va? Hihi.

Ha en härlig sommar!

SkäggMike sa...

Woho, lycka till! :D

Elisabeth sa...

nellan: jag har inte fått jobbet men det är en andra instervju jag ska på så det är spänande :) nej då blir det inte att pendla, känns lite lååångt :)

mike: tack!

Pytti sa...

heja heja! hoppas!

Anonym sa...

Den värmen kom hit, hihi. När det hade regnat här i en månad ungefär fick vi äntligen lite sol och då blev det regn i norrland, hihi. (är bara liiite skadeglad ;) )

Har du fått jobb? Eller är det en andra intervju till det där jobbeet? grattis o lycka till i vilket fall som helst! Kram

Anonym sa...

ah, såg din kommentar nu. Lycka till!

Fredrik H sa...

hur har det gått nu? har helt tappat greppet om vad som händer med folk!
nyfiken!

Anonym sa...

Håller med Frebrik. Hur gick det med jobbet? Jag nyfiken är eftersom jag varit där och träffat alla trevliga människorna. Det verkar vara ett superbra jobb. Har du det bra i sommar? Det verkar som om att du tagit bloggledigt ett tag;)

Kramisar Tessan

Elisabeth sa...

Det blev tyvärr inget jobb i Helsingborg men jag tar nya tag och fortsätter leta efter jobb. Det är bara att kämpa på! =) ska uppdatera, det lovar jag.