onsdag, mars 29, 2006

Malmö

28816 fel på datorn, Hej hopp! Jag har nu formellt gett upp allt hopp om min dator. Jag funderar på att lämna in det och bota den en gång för alla.

Det var en bra vecka i alla fall förra veckan. Jag var på visit i Malmö hos min syster. Mamma var också där och vi tre sprang på stan, var ut och åt jättegod mat och hade väldigt trevligt. I två dagar lämnades jag och mamma att fritt springa på stan då min syster var på jobbet, vi gick fel och upptäckte att det finns otroligt mycket affärer att kolla i. Min förväntan var att det skulle vara något varmare än här men så fel jag hade. Det var ännu kallare. Det blåste och jag önskade att jag hade haft vinterjackan och en mysig luva att krypa in i. En dag lyste solen dock och det var varmt men när vi skulle flyga hem igen var det snöstorm och flyget blev försenat. Hemma försvann mammas bagage men kom tillsätta efter en bra stund. Jag hade tur att hinna med ett tåg till E-tuna, jag behövde bara vänta 25 minuter. Och mamma, du få inte gåååååå på vääägen.

Inga kommentarer: