måndag, mars 06, 2006

Weekend i Örebro

Värsta konstiga förkylningen jag har haft. Jag har bara varit snuvig utan varken halsont eller något annat konstigt. Det brukar alltid göra ont i halsen när jag är förkyld, inte för att jag klagar, men konstigt var det. Förkylningen börjar gå över nu för övrigt.

I fredags tog jag tåget till Örebro och hälsade på min kompis Anna och hennes pojkvän Bahlis. Han lovade att han skulle åka Vasaloppet om två år, jag håller hårt på det löftet och har stora förväntningar.

Vi åkte en sväng förbi IKEA, jag tänkte äntligen hitta en hallampa, men nej. Finns det inga lampor som inte måste skruvas upp i taket? Jag är öppen för förslag. Sen glömde jag att jag skulle titta på persienner, det börjar blir lite mycket insyn nu när det är ljusare ute. Får väl ta en promenad till Jysk någon dag. Sen tittade vi på film, åt jättegoda paltar (mums!) och svamlade en hel del. En väldigt bra helg helt enkelt!

Inga kommentarer: